smart products for smart parents

Check onze Facebook pagina voor mooie kortingcodes!

kortingcodes op onze facebook!

Contact

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Heeft u zelf een vraag? Stel deze dan via onze Facebook pagina.


Meest gestelde vragen

bestelling & levering

Wat zijn de verzendkosten?

bij een bestelling boven €100 is alle verzending gratis!

wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij  e-mailen u zodra wij de bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst.

Vervolgens wordt de bezorging binnen 1 werkdag uitgevoerd.

hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL.

Bestelling die niet door de brievenbus passen, worden bezorgd door GLS.

kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. U kunt uw bestelling natuurlijk wel altijd retourneren.

 

Betaalmethoden

met welke methode kan ik betalen?

Achteraf betalen/onder Rembours
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen bij onze webshop. Uw bestelling kunt u dan betalen bij ontvangst.

Paypal Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)

U kunt uw via Paypal betalen. Heeft u geen Paypal account? U kunt met uw creditcard makkelijk een Paypal account aanmaken.

iDEAL
Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Defect artikel

Wat moet ik doen als ik mijn artikel niet in goede staat of defect heb ontvangen?

Als u een defect artikel heeft ontvangen of is het artikel defect binnen zichttermijn van 30 dagen, dan kunt u het artikel aan retourneren. U ontvangt uw geld van het geretourneerde artikel op uw rekening volgens de gestelde terugstorttermijnen.

Garantie

Heb ik bij walk your baby garantie op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.

Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

Hoe weet ik de termijn van de fabrieksgarantie van mijn artikel?

De termijn van de fabrieksgarantie vindt u in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

korting

Waar kan ik een kortingscode krijgen?

Kortingscodes kunt u krijgen via onze fanmail of via onze Facebook site.

Schrijf je hier in voor onze fanmail en ontvang maandelijks 1 email met mooie kortingen.

Like onze Facebook pagina en hou onze acties in de gaten.

hoe gebruik ik een kortingscode?

Bij het afrekenen kunt u bovenaan de pagina uw kortingscode invoeren. Uw korting wordt direct verrekend.

 

Retourneren

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren van een artikel?

U kunt uw artikel altijd retourneren als aan de volgende voorwaarden zijn voldaan:

  1. Het artikel is onbeschadigd,
  2. u het artikel retourneert binnen een termijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling,
  3. het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is.

Voor een goede afhandeling verzoeken wij u om:

  1. Vooraf een melding te geven van uw retourzending via retour@walkyourbaby.com .
  2. de pakbon of de (kopie) factuur mee te sturen in de verpakking.

 

waar kan ik mijn artikel retourneren?

Een artikel dat u wilt retourneren kunt u versturen via:

  • Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
  • Bij een PostNL kantoor. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat u bericht krijgt dat de retourzending goed door ons ontvangen is.

De gemaakte verzendkosten worden gelijktijdig met de terugstorting overgemaakt. Uw retourverzending is daarmee kosteloos.

kan ik mijn artikelen retour sturen bij een teleurstellende zwangerschap?

Ja, bij een teleurstellende zwangerschap kunt u uiteraard de ongebruikte artikelen retourneren. Na ontvangst krijgt u het betaalde bedrag terug.

Voor een goede afhandeling neemt u contact op met onze klantenservice.

Tot wanneer kan ik retourneren?

U kunt uw artikel binnen 30 dagen na aankoop retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Vanaf verwerking van uw retouraanvraag gelden de volgende terugstort termijnen:

  • Achteraf betalen: drie werkdagen, indien u nog niet heeft betaald vervalt de betalingsverplichting
  • iDEAL: drie werkdagen
  • Creditcard: vijf werkdagen

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Verpak het artikel met de pakbon en (een kopie van) de factuur in een degelijke verpakking. Plak het retouretiket op het pakket en verstuur het naar:

Carolina Macgillavrylaan 376,

1098 XB Amsterdam

De verzendkosten worden u gelijktijdig met de terugstorting vergoed.